WAC-19 – T-shirt walczący z pandemią

0
1164

Świat zaciągnął ręczny hamulec na dużej prędkości, ale my nie możemy stać i biernie przyglądać się temu, co dzieje się wokół – to przesłanie, które chce przekazać światu marka odzieżowa WAC-19. – Czas, w którym przyszło nam obecnie funkcjonować, postanowiłyśmy wykorzystać twórczo – mówią Katarzyna Paskuda i Barbara Cabaj, założycielki marki. – Nie leży w naszej naturze użalanie się nad sobą i innymi. Od zawsze angażowałyśmy się zarówno w rozwój własnych biznesów, jak i aktywności prospołeczne. WAC-19 to połączenie naszej chęci tworzenia i dzielenia się – dodają dziewczyny.

 

 

WAC-19 – World Against COVID-19

Pod skrótem WAC-19 kryje się rozwinięcie słów World Against COVID-19. – Kolekcja koszulek WAC-19 to nasz sprzeciw wobec ekonomicznych skutków, jakie niesie ze sobą światowa pandemia. Branża odzieżowa, która dawała zatrudnienie tysiącom osób, z dnia na dzień w zasadzie przestała funkcjonować. Bez względu na to, czy mówimy o sieciowych gigantach, czy właścicielach małych sklepów, wszyscy oni na chwilę wstrzymali oddech, zastanawiając się, co dalej. Jak przetrwać ten trudny czas, jak zorganizować handel, żeby nie zniknąć z rynku? – mówi Karzyna Paskuda, współzałożycielka marki WAC-19.

– Pomyślałyśmy z Basią Cabaj, że tworząc proste i wymowne logo, dotrzemy do potencjalnych odbiorców, tak samo jak my sprzeciwiających się bezradności i bezczynności – dodaje. – Chcemy, by nasza kolekcja dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego same nie zajmujemy się detaliczną sprzedażą koszulek. Szukamy odbiorców, którzy będą chcieli dystrybuować je w swoich sklepach stacjonarnych i online. Im bardziej nasze logo będzie popularne, tym ich sprzedaż większa, a co za tym idzie, większa szansa na utrzymanie biznesu w tych trudnych czasach – podsumowuje Barbara Cabaj.

Szczytny cel 

Wsparcie branży odzieżowej i wypromowanie własnej marki to niejedyne cele, które przyświecają twórczyniom marki WAC-19. Część dochodu ze sprzedaży koszulek będzie przekazana szpitalom zakaźnym walczącym z COVID-19. Dziewczyny od lat wykorzystują swoją zawodową działalność i rozpoznawalność w branżach, w których funkcjonują, do wspierania prospołecznych inicjatyw. Katarzyna Paskuda, fotografka, redaktor naczelna magazynu „Gentleman”, jest twórczynią Kalendarza Szlachetna Kobieta. W projekcie Kasi wzięły udział znane i lubiane Polki. Przyłączyły się tym samym do wsparcia kobiet znajdujących się w trudnych momentach życiowych.

Barbara Cabaj, związana z modą, a w szczególności z tą najbliższą ciału kobiety – branżą bieliźnianą, doskonale wie, co to znaczy komfort i poczucie bezpieczeństwa, jakie daje dobrze dobrana bielizna. Jej wiedza i doświadczenie to gwarancja jakości nowej marki. Barbara od lat wspiera kobiety na różnych płaszczyznach, edukując je i uświadamiając potrzebę dbania o komfort, a co za tym idzie zdrowie własnego ciała.

– Tym razem także postanowiłam zaangażować gwiazdy w swój projekt – mówi Katarzyna Paskuda. – Wiem, że artyści, dziennikarze, twórcy sztuk wszelakich, to empatyczni i gotowi do poświęceń ludzie. Tam, gdzie widzą możliwość wykorzystania własnej popularności w szczytnym celu, robią to. 

– Dotychczas przyłączyli się do naszej inicjatywy m.in. Lidia Popiel, Majka Jeżowska, Barbara Kurdej-Szatan, Michel Moran, Marcin Cejrowski, Jakub Kucner, Sandra Dorsz, Karolina Pilarczyk, Joanna Lazer i Celia Krychowiak, a to jeszcze nie koniec – dodaje Katarzyna Paskuda.

***

Jeśli chcesz dołączyć do grona sprzedawców nowej marki i tym samym dorzucić swoją cegiełkę w walce z COVID-19, wejdź na www.wac-19.com i napisz do nas na adres email contact@wac-19.com.

SKLEP: https://www.wac-19.com/shop

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.