Philips prezentuje nową kolekcję telewizorów na rok 2021

0
1094

Marka Philips TV & Sound przedstawia nową gamę telewizorów na rok 2021. Urządzenia są inspirowane najnowszymi trendami i doskonale wpisują się w każde wnętrze. Wśród premierowych modeli użytkownicy znajdą zarówno telewizor do salonu czy pokoju relaksu, jak i mniejsze urządzenia, które sprawdzą się jako dodatkowy ekran w kuchni czy sypialni.

 

 

Nowości na rok 2021 marki Philips TV & Sound to gama telewizorów w różnych rozmiarach, o różnym wyposażeniu, funkcjach i przeznaczeniu. Cechą wspólną urządzeń jest doskonała jakość obrazu i dźwięku, europejskie wzornictwo charakteryzujące się minimalistycznymi i eleganckimi liniami, podświetlenie Ambilight oraz najnowszy system operacyjny Android TV 10 dla jeszcze lepszych wrażeń podczas seansów.

Tak zróżnicowana oferta to odpowiedź na aktualne trendy rynkowe oraz potrzeby konsumentów. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Philips TV & Sound[1] wynika, że aż 42 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada 2 telewizory, a w blisko 20 proc. domów i mieszkań są minimum 3 takie urządzenia. Dodatkowo oglądanie filmów, seriali i programów rozrywkowych we własnych czterech kątach jest nadal jednym z naszych ulubionych sposobów na relaks – średnio przed telewizorem spędzamy 3 h i 40 min. dziennie.

Philips OLED 806/856

Telewizor premium dla wszystkich

Poprzednie generacje tego modelu były jednymi z najchętniej wybieranych przez konsumentów w roku 2020, a dzięki wprowadzonym udoskonaleniom mają szanse utrzymać tę popularność również w nadchodzących miesiącach. Tegoroczne modele Philips OLED 806 i Philips OLED 856 to wysokiej klasy telewizory o uniwersalnym przeznaczeniu, które charakteryzują się doskonałą jakością obrazu, minimalistycznym i eleganckim designem oraz szerokim wyborem rozmiarów, dzięki czemu wpasują się w pomieszczenia o różnym charakterze. Wspomniane badania pokazują bowiem, że w Polsce telewizor najczęściej znajduje swoje miejsce w salonie (ponad 78 proc. odpowiedzi), ale wiele osób posiada tego typu urządzenie również w sypialni czy kuchni.

Nowe rozwiązania wprowadzone w modelach Philips OLED 806/ 856 to procesor obrazu P5 AI piątej generacji, dzięki któremu jakość wyświetlanych treści nie ma sobie równych. Ponadto telewizory wyposażono w udoskonaloną technologię zapobiegającą wypalaniu się matryc. Ultracienkie ekrany są dostępne w kilku najbardziej popularnych rozmiarach (48, 55 i 65 cali).

Oba modele posiadają minimalistyczne metalizowane wykończenie oraz zgrabną podstawę, która sprawia wrażenie, że telewizor unosi się nad blatem. Uzupełnieniem niesamowitej jakości obrazu i dźwięku jest czterostronne podświetlenie Ambilight, które pozwala zanurzyć się w pełni w akcji  ulubionego filmu czy serialu. Bardzo eleganckim wyglądem wyróżnia się również pilot, którego boki i tył zostały pokryte pozyskiwaną w sposób zrównoważony skórą szkockiej marki Muirhead.

Modele Philips OLED 806 i OLED 856 będą dostępne w sprzedaży w cenie od 5999 zł.

Philips 9636 Mini-LED & 9506 Mini-LED

Nowa technologia Mini-LED dla kinowych wrażeń

Mini-LED to nowa technologia wyświetlania, która zapewnia jeszcze lepszą jakość obrazu: większy kontrast między kolorami i głębszą czerń. Philips 9636 i Philips 9506 to pierwsze telewizory marki, w których zastosowano to rozwiązanie i to od razu w większych rozmiarach 65 i 75 cali, co zapewnia niesamowite wrażenia podczas oglądania. Nowe modele przypadną do gustu szczególnie fanom kina, którzy w obecnych czasach przerzucili się na oglądanie filmów w domowym zaciszu. Badanie przeprowadzone na zlecenie marki Philips TV & Sound pokazuje, że spora część widzów przygotowuje się do seansów przed telewizorem dla jeszcze lepszych i pełniejszych wrażeń: blisko 36 proc. przynosi do pokoju przekąski i napoje, a niemal 30 proc. dostosowuje w pokoju oświetlenie.

Oprócz technologii Mini-LED nowe telewizory Philips 9636 i Philips 9506 wyposażono w procesor obrazu P5 AI piątej generacji, dzięki czemu jakość wyświetlanych treści robi jeszcze większe wrażenie. Dźwięk generowany przez oba modele jest równie imponujący. Philips 9636 wyposażono w wielogłośnikowy system audio zaprojektowany przez cenioną markę Bowers & Wilkins, co gwarantuje brzmienie na audiofilskim poziomie, zaś telewizor Philips 9506 posiada wysokiej jakości system audio 2.1 o mocy 50W.

Oba modele charakteryzują się europejskim wzornictwem i eleganckimi liniami oraz smukłą i minimalistyczną konstrukcją. Obudowę telewizora Philips 9636 wykonano ze szczotkowanego metalu z bardzo cienką ramką na dole oraz minimalistyczną górą i bokami, dzięki czemu soundbar stanowiący element podstawy idealnie komponuje się z czterostronnym podświetleniem Ambilight. Głośnik pokrywa z przodu metalowa siateczka wyłożona neutralną akustycznie tkaniną Kvadrat.

Modele Philips 9636 i Philips 9506 będą dostępne w sprzedaży w cenie od 7999 zł

Philips 9206 z odświeżaniem 100 Hz oraz Philips 8506 z popularnej serii Performance

Świetny stosunek ceny do jakości

Dla aż 91 proc. osób z Polski, które zostały przepytane w ramach badania przeprowadzonego dla marki Philips TV & Sound, cena i jej korzystny stosunek do jakości są najważniejszymi czynnikami przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego telewizora. To właśnie dla nich powstała seria Performance (Philips 8506), która za niewygórowana kwotę oferuje funkcje i rozwiązania spotykane w modelach z wyższej półki oraz seria Philips 9206 zapewniająca wysoką jakość wyświetlanych treści w bardzo konkurencyjnej cenie. Oba modele działają w oparciu o wydajny procesor obrazu oraz współpracują z Asystentem Google i Alexą.

Nowe telewizory charakteryzują się smukłą konstrukcją i minimalistyczną linią oraz srebrnym wykończeniem. Modele wyposażono w system Ambilight dla jeszcze lepszych wrażeń podczas oglądania: w Philips 8506 podświetlenie jest trójstronne, zaś w Philips 9206 – czterostronne. Obie serie są dostępne w szerokim wyborze rozmiarów, w tym również w rozmiarach XXL (70″ i 75″).

Modele Philips 8506 i Philips 9206 będą dostępne w sprzedaży w cenie od 2899 zł

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

[1] Badanie przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.