To co najlepsze ze szkockiej whisky i amerykańskiego burbonu – oto nowy Ballantine’s 7, który właśnie zawitał do Polski

0
1195

Do rodziny marki dołącza nowość, która zaskoczy smakiem niejednego konesera whisky. Po raz pierwszy, w ofercie Ballantine’s pojawiła się whisky 7-letnia, łącząca smak tradycyjnej szkockiej i amerykańskich beczek po burbonie. Taki pomysł doskonale wpisuje się w filozofię marki, która od zawsze przełamuje bariery i rzuca wyzwania rynkowi, wprowadzając trunki, które łączą nietuzinkowe smaki z prawdziwą szkocką whisky. Ballantine’s 7 jest już dostępny w sklepach sieci Żabka, a w najbliższym czasie trafi do pozostałych sklepów w całym kraju.

 

 

Pracownia Ballantine’s to miejsce, gdzie uważa się, że granice są po to, by je przekraczać. Tym razem eksperci marki postanowili połączyć smaki Szkocji i USA. W efekcie powstała nowa, siedmioletnia odsłona szkockiego trunku. Dzięki procesowi siedmioletniego dojrzewania osiągnęła wyrazisty smak czerwonych jabłek i miodu.  Wyróżnia ją fakt, że po przejściu procesów starzenia, leżakuje przez kolejnych sześć miesięcy w beczkach po burbonie, chłonąc charakterystyczne dla niego nuty smakowe. W ten sposób szkocka whisky nabiera wyjątkowego aromatu w amerykańskim stylu.

– Wyjątkowa kompozycja Ballantine’s 7 jest bardziej wyrazistą wersją klasycznego Ballantine’s: bogatą w miodowe nuty smakowe i wzbogaconą o delikatność soczystych czerwonych jabłek, prosto ze szkockiego regionu Speyside. Dzięki dodatkowemu sześciomiesięcznemu okresowi leżakowania w beczkach po burbonie nabiera wyjątkowych dymnych aromatów wanilii, karmelu i toffi. To kompozycja dla osób lubiących nietuzinkowe i wyraziste smaki, która idealnie sprawdzi się zarówno na lodzie lub w drinku typu old fashioned – dodaje Anna Filipiak, Brand Ambassador Ballantine’s Polska.

Nowa whisky to nie tylko niezwykły smak. To również odniesienie do początków historii marki, czyli do roku 1872, kiedy jej założyciel, George Ballantine, stworzył pierwszą, siedmioletnią whisky. Dziś marka postanowiła kultywować dziedzictwo i odtworzyć siedmioletnią „szkocką”, jednocześnie zaskakując konsumentów zupełnie nowym wymiarem smaku.

– Jako lider rynku whisky w Polsce, nigdy nie spoczywamy na laurach. Postanowiliśmy wprowadzić produkt wyjątkowy, bo 7 letni. Smakowo to nowość, która z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom szkockiej whisky i amerykańskiej whiskey – wyczuwalna słodycz oraz delikatność jest naprawdę imponująca. W tym segmencie to absolutny unikat – komentuje Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.