Roy na sezon wiosna-lato 2017

0
1176

To propozycje dla mężczyzn z pasją, którzy cieszą się życiem. Nowa kolekcja marki Roy New Basic In Tradition po raz kolejny przełamuje biznesowy styl! 

 

Na przestrzeni niemal 30 lat marka wypracowała swój unikalny charakter, wierny stylowi smart casual. Najnowsza kolekcja to kontynuacja tych założeń i luźna interpretacja światowych trendów.

W wiosenno-letniej kolekcji dominują kolory ziemi, niezmiennie kojarzone z męską elegancją, ale pojawiają się także odcienie beżu, ecru i zgaszonego różu. Szlachetne, naturalne tkaniny – głównie len i bawełnę, stylizowaną czasem na jeans, sprowadzono od renomowanych, europejskich dostawców. Nie brakuje również ciekawych detali, będących znakiem rozpoznawczym marki – ozdobnych guzików kontrastowych przeszyć, strukturalnych tkanin czy wzorzystych podszewek.

Dla uzyskania bardziej nieformalnego charakteru, ubrania po uszyciu podlegają dodatkowym procesom uszlachetniającym, które zwiększają również ich trwałość oraz gwarantują stabilność rozmiarów i kolorów.

Całość prezentuje się trochę w stylu Ethana Hunta z „Mission: Imposible” i poszukiwacza przygód Dirka Pitta z powieści Clive’a Cusslera. Taki właśnie jest mężczyzna Roya – z jednej strony skupiony na zadaniach biznesmen i odpowiedzialny ojciec, a z drugiej zdystansowany do świata pasjonat nowych wrażeń.

Tłem do kampanii stała się miejska przestrzeń, podkreślająca różnorodność elementów kolekcji. Twarzą kampanii wizerunkowej został Kamil Niziński z Agencji United for Models, którego zdjęcia publikowane są m.in. w magazynach Men’s Health, Playboy czy Glamour. Za obiektywem Konrad Grymin, specjalizujący się w strobingu. Make-up&włosy to już zasługa Renaty Bator, a stylizacją zajęła się Kamila Gronner – projektantka marki.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.