Premiera BMW Luxury Excellence Pavilion w Warszawie

0
833

10 marca przed warszawskim Centrum Mody Klif zostanie otwarty BMW Luxury Excellence Pavilion – nietypowa forma spotkania ze światem BMW. Pawilon prezentować będzie kompetencje marki w zakresie nowoczesnego luksusu, innowacyjnych technologii, najwyższej klasy wzornictwa i kunsztu rzemieślniczego. Warszawa jest drugą po Berlinie europejską stolicą, w której powstanie to wyjątkowe miejsce.

Przez trzy tygodnie BMW będzie zapraszać do świata estetyki, perfekcji i kunsztu rzemieślniczego. Na odwiedzających czekać będzie m.in. możliwość zapoznania się z jakością i stylistyką samochodów BMW prezentowanych na przykładzie ekskluzywnego modelu BMW M760Li xDrive. Ekspozycja BMW Individual przybliży możliwości personalizacji auta pod katem osobistych preferencji. Wieczorami odbywać się będą warsztaty i degustacje, m.in. kurs kaligrafii organizowany we współpracy z marką Montblanc, warsztaty zapachowe realizowane wraz z marką Dior oraz konferencja poświęcona inwestowaniu w dzieła sztuki, której patronować będzie Noble Bank. Pawilon będzie działał do 1 kwietnia.

BMW Luxury Excellence Pavilion jest wyrazem nowego podejścia do standardu obsługi oraz sposobu dotarcia do klientów.

– Ta nowatorska koncepcja pozwala nam być tam, gdzie są nasi klienci. Jest dla marki BMW miejscem prezentacji jej wizji luksusu – wyjaśnia Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW. – Forma pawilonu, jego nowoczesna architektura, najwyższa jakość i charakter premium wyznacza nowe wzorce – dokładnie tak, jak oczekuje się tego w klasie samochodów luksusowych.

Pawilon zaprojektowano w stylu klasycznej moderny, jego bryła jest lekka i elegancka.
Elementy wyposażenia pochodzą ze znanych pracowni designu, m.in. od iGuzzini, Fernando Forero, Fendi, Luca Stand Hight.

Po Warszawie ekspozycja zagości również w innych miejscach na całym świecie. Zaplanowane są już prezentacje m.in. w Moskwie we współpracy ze słynnym Teatrem Bolszoj, w Petersburgu przy okazji Białych Nocy, w Porto Cervo na Sardynii, w Toronto podczas Festiwalu Filmowego TIFF i w Singapurze w Marina Sands Bay.

BMW Group
BMW Group, właściciel trzech marek: BMW, MINI i Rolls-Royce, jest wiodącym producentem samochodów i motocykli klasy premium, świadczy też usługi finansowe i w zakresie mobilności. Firma prowadzi działalność na całym świecie za pośrednictwem 31 zakładów produkcyjnych i montażowych w 14 krajach oraz poprzez globalną sieć sprzedaży w ponad 140 krajach.

W 2016 r. BMW Group sprzedała na całym świecie ok. 2,367 mln samochodów oraz 145 000 motocykli. Zysk przed opodatkowaniem w roku finansowym 2015 wyniósł ok. 9,22 mld EUR przy dochodach wynoszących 92,18 mld EUR. Wg stanu na dzień 31 grudnia 2015 r. w Grupie BMW było zatrudnionych 122 244 pracowników.

Podstawą sukcesu BMW Group były zawsze odpowiedzialne działania i perspektywiczne myślenie. Dlatego też integralną część strategii firmy stanowią: zasady ekologicznego i społecznego zrównoważonego rozwoju wdrożone w całym łańcuchu wartości, promowanie całościowej odpowiedzialności za produkty oraz aktywne angażowanie się w ochronę zasobów naturalnych.

Więcej na www.bmwgroup.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.