Marka odzieżowa stworzona przez 18-latka

0
936

Paweł Blicharski to osiemnastolatek, który wyróżnia się na tle swoich rówieśników. Na przełomie lutego, i marca, ukazał się artykuł w którym zostały przedstawione wszystkie przedsięwzięcia należące do Pawła, wyszczególniliśmy również sukcesy w każdej z działalności. Portal kolarski należący do czołówki mediów rowerowych, drużyna kolarska odnosząca sukcesy w MTB oraz własna aplikacja mobilna. 18 letni przedsiębiorca nie zaprzestaje i rusza z kolejnym biznesem, tym razem wybór padł na markę odzieżową!

 

Pablo Wear to nowa marka odzieżowa dedykowana przede wszystkim dla ludzi, którzy cenią sobie luźny styl połączony z luksusem. Marka ma ambicje, by wyróżnić się takimi cechami jak: prestiż, szacunek, styl. Wszystkie ubrania sygnowane logiem pablowear.pl zaskakują dbałością o najmniejsze detale. Odzież projektowana i sprzedawana z myślą o wymagających klientach, stawiając na najwyższą jakość tkanin, trwałość i funkcjonalność.

Sama marka już przy samym rozpoczęciu zaczyna dosyć prężnie. Z metką pablowear można zakupić męskie: t-shirty klasyczne, t-shirty v-neck, tank topy, bluzy z kapturem, bluzy rozpinane. Z metką pablowear można zakupić damskie: t-shirty standard, koszulki oversize, bluzy z kapturem, tank topy oraz bieliznę. Dodatkowo w asortymencie sklepu możemy znaleźć portfele i torby.

Jak do pozostałych działalności, tak samo z najnowszą. Podchodzi z dużymi ambicjami. Głównym celem w 2017 roku jest, aby marka dotarła do ponad pięćdziesięciu tysięcy użytkowników w Polsce.

Sukces portalu, stworzenie drużyny, wypuszczenie na rynek aplikacji mobilnej a teraz nadszedł czas na własną markę odzieżową. Można mówić tutaj o niekwestionowanym sukcesie, tym bardziej, warto dodać, że nad wszystkim czuwa niespełna 18 letni człowiek, już teraz rozmyślamy gdzie spotkamy Pawła za kilka lat….

Czekamy na rozwój nowego biznesu i dalszą samorealizację swojej osoby.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Prosimy wpisz swój komentarz!
Prosimy podaj swoje imię tutaj.